CORONA MAATREGELEN

Spa-bezoek kan vanaf 5 juni!

onderstaande vragenlijst wordt maandag 31 mei bijgewerkt, excuses voor de vertraging

Zijn jullie geopend?

Vanaf 5 juni zijn alle faciliteiten weer geopend, sauna, behandelingen en het restaurant. Een bezoek is dan mogelijk voor de hele dag of alleen de avond (vanaf 17 uur).

Zijn jullie bereikbaar?

Zeker! Je kunt ons een mailtje sturen via info@spaone.nl. Afhankelijk van je bericht zullen we via mail of telefoon reageren.
Vermeldt in elk geval de volgende gegevens: naam, telefoonnummer, vraag & reserveringsnummer.

Telefonisch zijn we momenteel moeilijker te bereiken door beperkte openingstijden.

Is een bezoek aan SPA ONE veilig?

Zeker! Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. Als je klachten hebt die, volgens de richtlijnen van het RIVM, op corona zouden kunnen duiden, dan vragen we je thuis te blijven en de maatregelen in acht te nemen. Dat vragen we óók aan onze medewerkers.

Moet ik reserveren voor gebruik van de spa?

Om de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen en onze gastenaantallen te kunnen reguleren, is reserveren voor uw bezoek aan onze wellness verplicht.

Reserveren is alweer mogelijk via de website, tablet & computer werken makkelijker dan via je telefoon. En als je online betaalt heb je de beste tarieven & spaarpunten voor nog meer voordeel!

Geldigheid Cadeaubon en/of Badenkaart (ivm corona-sluiting)

In 2020 en 2021 is de Spa enkele maanden volledig gesloten geweest, die periode wordt straks bij heropening opgeteld bij 2 jaar dat ze normaliter geldig zijn. Hiervoor hoef je zelf geen actie te ondernemen.

2020 : 4 maanden
( half maart, april, mei, juni, half december )

2021 : x maanden
( januari t/m … )

Mondkapje = VERPLICHT

Bij verplaatsing binnen ons resort is het dragen van een mondkapje verplicht.

Het dragen is niet verplicht als je ergens plaatsneemt, buiten, in de sauna’s, in de baden, onder de douches en tijdens de behandelingen. Ofwel: zodra je de badjas ophangt en bloot bent of ergens zit/ligt hoef je geen mondkapje te dragen. 

Op deze regel kunnen we geen uitzonderingen maken. Kan jij geen mondkapje dragen? Dan raden we je af om naar ons resort te komen tot er versoepelingen zijn.

We bedanken u bij deze alvast voor uw medewerking in deze.

Waarom moet ik een verplichte aankomst- en vertrektijd aangeven?

We hanteren een verplichte aankomst- en vertrektijd, zodat wij onze gastenaantallen kunnen reguleren en de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers kunnen waarborgen.

Massage of andere behandeling zonder saunabezoek?

Contactberoepen zoals masseurs en schoonheidsspecialistes mogen gewoon doorwerken volgens hun brancheprotocol.

Het is dus ook mogelijk om jezelf te verwennen met een lekkere lange behandeling zonder saunabezoek, het enige wat je zelf hoeft mee te nemen zijn je slippers!

Informeer via info@spaone.nl of er nog mogelijkheden zijn, bij voorkeur met je naam, telefoonnummer en de gewenste behandeling.

Is het restaurant geopend?

Ons restaurant is geopend volgens de huidige richtlijnen van het RIVM, qua aantallen kunnen we spreiden over restaurant, lounge en terras. Let op dat na 22:00 voorlopig het restaurant gesloten is.

Zijn er alweer opgietingen?

We doen nog geen opgietingen, wel geurbelevingen… meer informatie daarover bij de receptie en onze saunameesters.

Ventilatie / Luchtverversing ?

SpaOne is een nieuw bedrijf, pas geopend in 2019, een groot voordeel daarvan is dat er gebouwd is volgens de laatste regels wat inhoud dat alle ruimtes, ook de sauna’s, zijn voorzien van mechanische ventilatie. Alle lucht wordt dus constant ververst!

Welke maatregelen hebben wij genomen?

De 1,5 meter samenleving. De nieuwe term voor ons dagelijkse leven. SPA ONE stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van haar gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Meer hierover lees je in de onderstaande blokjes.

1,5 meter afstand

We houden 1,5 meter afstand. Dat vragen we aan onze gasten en dat vragen we aan onze medewerkers. Waar mogelijk geven we in onze wellness deze afstand aan middels signing. Probeer ook zo veel mogelijk rechts te houden.

Signing;
– bij faciliteiten staat het max. aantal personen vermeld
– pijlen wijzen u de juiste route
– ‘keep your distance’ en/of een dubbele pijl geeft aan dat extra alertheid nodig is

Aanwijzingen

We doen er alles aan om je bezoek veilig en zorgeloos te laten verlopen. Volg daarom de aanwijzingen van onze medewerkers altijd op en volg waar nodig de bewegwijzering.

Hygiëne

  • Om de hygiëne optimaal te waarborgen is het verplicht je handen bij binnenkomst meteen te desinfecteren.
  • Was tijdens je bezoek regelmatig je handen met zeep.
  • Alle besmettingsgevoelige punten worden extra vaak gereinigd door onze medewerkers.
    ( deurgrepen, toiletten, etc. )
  • Waar nodig dragen onze medewerkers handschoenen en mondkapjes.

In- en uitchecken

  • Bandjes worden na ieder gebruik gereinigd.
  • Wil je iets ontvangen of overhandigen, leg dit dan op de balie. (geen fysiek contact)
  • Gelieve contactloos of met pin betalen.
  • Omwille snelheid en doorstroming zullen wij in deze periode per reservering met 1 persoon afrekenen en niet splitsen.

Horeca

Hier wordt de 1,5 meter gerespecteerd. Hiervoor gelden enkele maatregelen:

  • Houdt rekening met anderen bij het kiezen van een zitplaats.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Onze medewerkers dragen waar nodig handschoenen of een mondkapje.

Baden

Voor onze baden houden wij ons aan de richtlijnen en adviezen uit het “protocol verantwoord zwemmen”.

Beauty & Massage

Je kunt met een gerust hart een beautybehandeling of massage boeken. Onze medewerkers houden zich aan de protocollen van de branchevereniging. Er zijn mondkapjes en handschoenen aanwezig, de gast bepaalt of de medewerk(st)er deze gebruikt.

Momenteel laat het protocol geen duo-behandelingen toe, wij vragen hiervoor je begrip.

Gezondheid

De gezondheid en veiligheid van zowel onze gasten als van onze medewerkers staan bij ons hoog in het vaandel. Als je klachten hebt die, volgens de richtlijnen van het RIVM, op corona zouden kunnen duiden, dan vragen we je thuis te blijven en de maatregelen in acht te nemen. Dat vragen we óók aan onze medewerkers. Voor meer informatie: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/vragen-antwoorden#Vragen over voorkomen besmetting.

Wat zegt het RIVM?

Op de volgende pagina staat de laatste informatie over saunagebruik van het RIVM:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/werk/handreiking-sauna-en-wellness